Whatsapp Whatsapp
Telefon Hemen Ara

SUBMENTAL

‘’Submental’’ yani gıdı bölgesindeki fazla yağlardan artık Sculpsure ile sadece 25 dakikada kurtulmak mümkün. Bu bölgedeki yağ azaltımı konusunda FDA onayına sahip olan Sculpsure ile ameliyata gerek kalmadan son derece pratik bir yöntemle yüz ovali belirginleşir ve daha genç bir görünüme kavuşulur.

GIDI ESTETİĞİ NEDEN GEREKLİDİR?

Uzaktan bakıldığında bir insanın yaşı ve kilosu ile ilgili ilk izlenim yüz ovali değerlendirilerek tespit edilmektedir.

Bilmediğimiz bir değerlendirme mekanizması ile gıdısı olan bir insanı biz daha yaşlı ve kilolu olarak algılamaktayız. İdeal kilosunda olan ya da genç bir hastayı bu bölgedeki yağ ve gevşeme rahatsız edebilir.

GIDI BÖLGESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ;

Bu bölge kişiye göre yağlanma, gevşeme yada ikisi bir arada görülen mix bir problemle karşımıza çıkar.Sorunun doğru tespit edilmesi seçilecek tedavi ve alınacak sonuç için kilit önem taşımaktadır.

GIDI ESTETİĞİNDE BÖLGESEL YAĞLANMA TEDAVİSİ NASIL YAPILIR?

Yağları kırmak eskiden beri bilinen birçok yöntem ile yapılabilmektedir. Lipoliz diye bilinen yağ kırıcı ilaçlar, lazer liposuction, karboksiterapi, kavitasyon özel radyofrekanslar, soğuk lipoliz vs bir çok yöntem ile yağlar kırılabilir.

Ancak hiç bir gevşeme sorunu olmayan kişilerde dahi yağlar tek başına kırıldığında içi boşalan bölge gevşek ve sarkık olarak kalacaktır. Bu nedenle hastanın gıdı bölgesi estetiği yapılırken tek başına yağ kıran yöntemler hastayı mutlu etmediği gibi başka bir sorun oluşturmaktadır.

Yağ kırma işlemi ya cerrahi kesilip alınarak ya da ultherapy ya da thermilift gibi bir yöntemle alan olarak küçültülmek zorundadır.

Sculpsure Submental ise yüksek ısı oluşturarak yağları kırarken oluşturulan ısı yağ kırma sürecinde cildi sıkılaştırabilen tek yöntemdir.

GIDI ESTETİĞİNDE NE YAPMALI?

1- Elastikiyet problemi

2- Bölgesel yapılanmanın tedavisi seçilecek uygun ve doğru yöntemle giderilmeyi amaçlamaktadır.